OBÓZ 2020 ODWOŁANY!

 

PRUSIM 2020

 

TURNUS I:  19.07-29.07.2020
TURNUS II: 29.07-08.08.2020

 

Przedstawiamy Wam ofertę obozu 2020! To już 14-ta edycja naszej akcji letniej!

Zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją na najbliższe letnie wakacje. Super zabawa jak zawsze w najlepszej cenie. Komplet informacji niezbędny do zapisania się na obóz dostępny jest poniżej.

 

W celu rezerwacji miejsca na obozie należy:

1) dokonać wpłaty rezerwacyjnej* (część opłaty, min. 200,00zł)

2) wypełnić elektroniczny formularz zapisu uczestnika (dostępny poniżej)

UWAGA: rezerwację miejsca na obozie uzyskuje osoba po dokonaniu wpłaty rezerwacyjnej oraz wypełnieniu formularza elektronicznego!

3) wypełnić kartę uczestnika - kartę należy wysłać na adres SIM LOCK lub złożyć
w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Czempiniu.

 

* dokonując wpłaty rezerwacyjnej oświadcza się, że akceptuje się "Warunki uczestnictwa w obozie LATO 2020", które dostępne są poniżej w sekcji Pliki do pobrania.

INFORMACJE O OFERCIE
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub wątpliwości związane z naszą ofertą obozu "Lato dziecięcych uśmiechów 2020", zachęcamy do kontaktu:
a) Telefonicznie pod numerem 695 311 969;
b) Pocztą elektroniczną - adres e-mail: simlock.czempin@interia.pl;

c) Poprzez formularz "Napisz wiadomość" w zakładce Kontakt naszej strony.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji!

OBOZY WYPOCZYNKOWE

LATO DZIECIĘCYCH UŚMIECHÓW

PRUSIM 2017

 

TURNUS I: 08-18.07.2017
TURNUS II: 18-28.07.2017

 

Relacja z zakończonego obozu LATO 2017:

 

W ramach intensywnego grafiku zajęć programowych, obok licznych gier i zabaw terenowych, gier integracyjnych, karaoke i dyskotek, zorganizowane zostały główne atrakcje:

 

Vinetou i gorączka złota, blok zajęć, podczas którego dzieci wzięły udział w szeregu zabaw i gier sportowych, które w niezwykły sposób nawiązywały do tematyki Dzikiego Zachodu. Całość była zorganizowana w postaci Olimpiady, na którą składało się dziewięć konkurencji: 1) rzut podkową - czyli konkurencja kto rzuci dalej ringiem, 2) strącanie wieży z kubeczków – konkurencja polegająca na zrzuceniu jak największej ilości plastikowych kubeczków ustawionych jeden na drugim za pomocą piłeczki, 3) pojedynek rewolwerowców – pojedynek na pistolety na wodę, 4) ucieczka przed szeryfem - czyli slalom między słupkami, 5) przeciąganie liny, 6) wyścig w workach – wyścig na dystansie kilkunastu metrów, jego utrudnieniem było to, że zawodnicy startowali w workach, 7) łapanie koni na lasso, 8) pif-paf czyli turniej tenisa stołowego, 9) wyścigi konne – wyścigi na piłkach do skakania. Ponadto zostały zorganizowane rywalizacje grupowe: mecz siatkówki, dwa ognie, piłka nożna, rugby.

 

Indiana Jones i tajemnica leśnego szlaku – był to bieg patrolowy, w którym uczestnicy zmagali się ze sobą, by pokonać trasę w jak najszybszym tempie i zdobyć jak najwięcej punktów za poszczególne zadania. Po drodze drużyny napotkały różne postacie z bajek, literatury i filmu z gatunku przygodowych: tytułowy Indiana Jones, Lara Croft, Bilbo Baggins, Mały Książę, Avatar, Jack Sparrow, Herkules. Bohaterowie wyznaczali im ciekawe zadania do wykonania. Aby je wykonać uczestnicy musieli wykazać się sporą kreatywnością, wyobraźnią i współpracą w pokonywaniu napotkanych na drodze przeszkód.  Na koniec grupa z największą ilością punktów zdobytą za wszystkie konkurencje wygrywała.

 

Czasem słońce, czasem deszcz – blok zajęć skupiających zajęcia, których motyw przewodni wymyślali prowadzący je wychowawcy. Odbyły się zajęcia plastyczne takie ja m.in. szycie maskotek, tworzenie wianków, czy lepienie z masy solnej Oscarów na Galę Oscarową. Nie zabrakło także zajęć sportowych oraz turniejów gier. W ten dzień dzieci miały szansę samodzielnie ozdobić koszulki, które zapewnił organizator. Wyobraźnia dzieci i ich zdolności manualne z sukcesem pozwoliły na wykonanie niezapomnianych pamiątek. Dzień ten zakończono nauką tańców bollywod. Na drugim turnusie w tej konwencji odbyły się ślubu obozowe.

 

Sprawa dla reportera – dzień przeznaczony na samodzielną pracę grupy wraz z wychowawcą nad własnym filmem. Uczestnicy mieli za zadanie, w krótkim materiale filmowy, który sami wcześniej zmontowali, jak najciekawiej pokazać obozowe życie. Uczestnicy wykazali się ogromną kreatywnością i pomysłowością a także umiejętnościami pracy z programami do obróbki filmów. Zaowocowało to niesamowitymi, zabawnymi filmikami, które następnie, jak na sali kinowej, obejrzeli wszyscy obozowicze wraz z kadrą. Niestety z powodu złych warunków pogodowych zajęcia te nie odbyły się na drugim turnusie. W tym dniu uczestnicy mieli okazję zrobić sobie zdjęcia „na ściance” SIM LOCKa z przygotowanymi przez siebie atrybutami i przebraniami. Zdjęcia robił obozowy fotograf.  Paski z fotografiami, jak z prawdziwej "fotobudki" uczestnicy otrzymali na apelu pożegnalnym.

 

„Chrzest gwiazd”, podczas którego dzieci wykazały swoje umiejętności pokonując różne przeszkody, by stać się w pełni obozowiczem.

 

Jaka to melodia – popularny teleturniej ujęty w obozowy sposób. Składało się na niego sześć konkurencji: 1) luki - zadaniem uczestników było odtworzenie brakujących miejsc w piosenkach, a następnie zaśpiewanie ich, 2) kalambury – na rzutniku wyświetlane były zdjęcia artystów muzycznych, grupy za pomocą podpowiedzi słownych musiały przekazać osobie (z grupy) stojącej tyłem do wyświetlanego obrazu, kto na nim widnieje, 3) karaoke filmowe, 4) prezentowane były motywy muzyczne z serialu, filmu lub programu telewizyjnego i drużyna która pierwsza się zgłosiła odgadywała co to za dany  serial, film, program, 5) piosenka z obrazka- drużyna śpiewała piosenkę, która kojarzyła im się z wyświetlanym obrazkiem, 6) po jednej nutce – drużyna po fragmencie piosenki odgadywała co to za utwór.

 

Gala Oscarowa – przeprowadzona podczas ostatniej, pożegnalnej dyskoteki. Uczestnicy oraz kadra ubrali się odpowiednio do okazji, w wieczorowe stroje. Obozowicze mieli okazję wręczyć w różnych kategoriach sobie nawzajem oraz kadrze wykonane wcześniej Oscary.

 

O prawidłową opiekę, realizację programu obozu oraz bezpieczeństwo uczestników dbała wykwalifikowana, doświadczona kadra. Dodatkowymi atrakcjami były wycieczki autokarowe:

Wycieczka autokarowa nr 1- odwiedzenie aquaparku Tarnowskie Termy w Tarnowie Podgórnym, w który dzieci korzystały z wodnych atrakcji oraz kąpieli w basenach; zwiedzenie Stada Ogierów w Sierakowie, gdzie dzieci miały okazję poznać historię hodowli koni oraz skorzystać z przejażdżki bryczką oraz z jazdy konno na lonży; ścianka wspinaczkowa w ośrodku „Oko” w Sierakowie – gdzie dzieci przechodziły trasę wspinaczkową pod bacznym okiem instruktorów. Wycieczka autokarowa nr 2– zwiedzanie Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego, uczestnicy poznając niezwykła historię fortyfikacji wybudowanych na terenie woj. lubuskiego, mieli okazję przejść wraz z przewodnikiem jednym z wyznaczonych szlaków prowadzącym przez wybudowane pod ziemią bunkry. Dla wielu była to z całą pewnością nie tylko lekcja historii, ale także duża przygoda i ciekawe doświadczenie życiowe.  

 

Gdy tylko dopisywała pogoda wszyscy chętnie plażowali i kąpali się nad Jeziorem Młyńskim, na strzeżonym kąpielisku wodnym. Chętni uczestnicy korzystali także z usług instruktorów pływania i doskonalili swoje umiejętności pływackie bądź też uczyli się pływać.

Imię i nazwisko dziecka:
Adres zamieszkania dziecka:
Wskaż miejsce zamieszkania dziecka:
Turnus:
Planowane miejsce wyjazdu dziecka:
Numer telefonu rodzica do kontaktu:
Adres e-mail do kontaktu:
Informacje dodatkowe (opcja):
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg powyższej treści:
Akceptuję "Warunki uczestnictwa w obozie LATO 2020":
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

FORMULARZ ZAPISU NA OBÓZ

LATO DZIECIĘCYCH UŚMIECHÓW 2020:

Wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych dziecka oraz ich wprowadzanie do systemu informatycznego, do celów niezbędnych do realizacji zadania, monitoringu, ewaluacji i kontroli (zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2018r. poz. 1000 z późn. zm.). Przysługuje mi prawo do wglądu do danych dziecka oraz ich poprawiania lub usunięcia - w tym celu należy wysłać żądanie na adres simlock.czempin@interia.pl

PRUSIM 2018

 

TURNUS I: 07-17.07.2018
TURNUS II: 17-27.07.2018

 

Relacja z zakończonego obozu LATO 2018:

 

Podczas trwania obozu realizowany był niezwykle intensywnie plan zajęć programowych, w ramach którego organizowano wiele konkursów i zawodów, dzieci brały udział w różnych zabawach i grach terenowych. Uczestnicy korzystali ze sprzętu i boisk znajdujących się na terenie stanicy: stołów do tenisa stołowego oraz boiska do siatkówki. Dodatkowo obozowicze korzystali z boisk znajdujących się w pobliskim ośrodku wypoczynkowym. Odbywały się także różnego rodzaju gry integracyjne, karaoke i dyskoteki. Na zakończenie uczestnicy zostali nagrodzeni za zwycięstwa w rozegranych konkurencjach, otrzymali także pamiątkowe dyplomy. Program obozu został stworzony w koncepcji „Supebohaterów” czyli znanego motywu związanego z filmami i komiksami. Uczestnicy każdego dnia mieli okazję podjąć wyzwania- gry i zabawy- by móc poczuć się jak superbohaterowie i zaznać życia z supermocami.

 

W ramach zajęć programowych zorganizowane zostały:

Trening superbohatera: to zabawa, która łącząca w sobie elementy różnych gier i zabaw sportowych. Konkurencje były powiązane z atrybutami i zdolnościami Superbohaterów: rzut tarczą Kapitana Ameryki, sieć Spidermana, prędkość Flasha, pojedynek z Aquamaem, celnośc Hawkeyem, siła Hulka, zwinność Czarnej Wdowy, skupieni Iron Mana. Uczestnicy podczas tego dnia mieli okazję wzmocnić swoją aktywność fizyczną oraz świetnie się bawić poprzez ruch, co było doskonałą okazją by pokazać, iż ćwiczenia fizyczne nie są wcale nudne i męczące. Dzięki rywalizacji z innymi drużynami wzmocniła się jedność i integracja grupy. Ponadto uczestnicy nauczyli się współpracy w grupie oraz komunikacji z innymi.

 

Akademia superbohatera: była blokiem ciekawych i kreatywnych zajęć dla uczestników. Dzięki nim uczestnicy mogli rozwinąć swoje umiejętności manualne, artystyczne, taneczne, a także poprawić swoją kondycję fizyczną na zajęciach tanecznych. Zajęcia te były niekonwencjonalne, poprzez co pobudziły ciekawość i chęć pracy. Uczestnicy, bawiąc się podczas tych zajęć, mogli się poczuć niczym prawdziwi superbohaterowie. Przygotowane przez wychowawców warsztaty wpierały rozwój talentów i zainteresowań obozowiczów. Odbyły się warsztaty: plastyczne, taneczne, sportowe raz z pierwszej pomocy, które odbyły z udziałem zastępu straży pożarnej.

 

Aleja superbohaterów: gra terenowa, która opierała się na zasadach biegu patrolowego. Uczestnicy mieli możliwość doskonalenia nie tylko umiejętności intelektualnych oraz fizycznych, a także otrzymali niepowtarzalną możliwość wkroczenia do rzeczywistości życia superbohatera. By uporać się z postawionymi przed dziećmi zadaniami musiały one wykazać się zdolnościami manualnymi, sprawnościowymi oraz wiedzą naukową i sprytem. Ta interdyscyplinarność pozwoliła w sposób zintegrowany oddziaływać na młode umysły pomagając im w rozwoju poprzez świetną zabawę. Pod nazwami zadań, utrzymanych w konwencji superbohaterów przekazane zostały uczestnikom walory intelektualne. Na swojej drodze uczestnicy spotkali : Kobietę Kot, Supermana, Hulka, Thora, Wonder Woman, Iron Mana oraz Batmana. Podczas wykonywania poleceń na stacjach dzieci współpracowały w grupach co wspomogło rozwój społeczny, integrację z grupą i zacieśniło przyjaźnie. Nauczyło to prawidłowej komunikacji oraz dodało poczucia odpowiedzialności. Co więcej zabawa wzmocniła w uczestnikach prawidłowe postawy: patriotyzmu, pomocy potrzebującym oraz dyscypliny.

 

Starcie plemion: była to zabawa wzorowana na zabawie podchody. Podobnie jak w tamtej uczestnicy musieli wykazać się dużą współpracą w grupie, aktywnością, sprawnością fizyczną i intelektualną. Jednakże pozostawione zagadki wymagały od uczestników komunikacji i porozumiewania się, co poprawiło ich umiejętności w tym zakresie. Ponadto, zabawa pozwoliła na integrację obozowiczów nie tylko w swojej grupie, ale także między różnymi grupami.

 

Certyfikat supermocy: chrzest jest nieodłączną tradycją każdego obozu, czy kolonii. Nadał tożsamość obozowicza, wzmocnił poczucie przynależności do grupy, a co najważniejsze dostarczył wiele wspaniałej zabawy. Zadania do wykonania były tak dobrane, by bawić, stawić wyzwania, ale nie ośmieszać i poniżać. Były dostosowane do każdej grupy wiekowej. Dzięki takim założeniom chrzest był radosnym doświadczeniem i niezapomnianym wspomnieniem na całe życie.

 

Jaka to melodia – popularny teleturniej ujęty w obozowy sposób. Składało się na niego sześć konkurencji: 1) luki - zadaniem uczestników było odtworzenie brakujących miejsc w piosenkach, a następnie zaśpiewanie ich, 2)kalambury – na rzutniku wyświetlane były zdjęcia artystów muzycznych, grupy za pomocą podpowiedzi słownych musiały przekazać osobie (z grupy) stojącej tyłem do wyświetlanego obrazu, kto na nim widnieje, 3) karaoke filmowe, 4) prezentowane były motywy muzyczne z serialu, filmu lub programu telewizyjnego i drużyna która pierwsza się zgłosiła odgadywała co to za dany serial, film, program, 5) piosenka z obrazka- drużyna śpiewała piosenkę, która kojarzyła im się z wyświetlanym obrazkiem, 6) po jednej nutce – drużyna po fragmencie piosenki odgadywała co to za utwór.

 

Kocham Cię Polsko: znany teleturniej przeniesiony został w obozowe realia. Uczestnicy mieli okazję wykazać się wiedza z zakresu swojej ojczyzny. Pytania były zróżnicowane i dostosowane do wieku obozowiczów. Zakres obejmował pytania dotyczące regionu w którym mieszkamy, historii Polski, ale także części rozrywkowej – śpiewano piosenki polskich artystów czy rozpoznawano postacie aktorów i znanych Polaków. Teleturniej miał na celu wpojenie dzieciom wartości patriotycznych, nauczyć dbania o środowisko, w którym na co dzień żyjemy. Teleturniej wspomógł umiejętność współpracy i współzawodnictwa, pozwolił uwierzyć we własne możliwości i popisać się wiedzą.

 

Artyści w sprawie niepodległości: wykład o sztuce mającej wspierać Polaków po zaborami. Prelegentem była historyk sztuki, która opowiedziała o temacie utraconej niepodległości w dziełach Jacka Malczewskiego, Jana Matejki oraz Artura Grottgera. Wykład przeprowadzony został z prezentacją multimedialną ukazującą twórczość artystów. Uczestnicy w trakcie prelekcji wykazali się znajomością wiedzy o wydarzeniach z historii Polski. W poprawy sposób dokonali interpretacji dzieł mających zagrzewać do walki o niepodległość. Wykład odbył się w trakcie drugiego turnusu.

 

Świecznisko: pomysł zaczerpnięty z harcerskich wieczorów, zamiast ogniska światło dały bezpieczne świece. Zasiadając wokół nich uczestnicy mieli okazję przy akompaniamencie gitary śpiewać harcerskie i polskie piosenki. Podczas świecznika uczestnicy w grupach oraz indywidualnie mogli również śpiewać wybrane przez nich piosenki.

 

Superhero Party: były to cyklicznie odbywające się dyskoteki w różnych stylach. Tegoroczną wyjątkową atrakcją połączoną z tym blokiem był festiwal kolorów. Uczestnicy otrzymali kolorowe proszki holi, które w rytm muzyki wyrzucili w powietrze tworząc wielobarwną chmurę. Dodatkową atrakcja była właściwość proszków – świecenie w świetle UV. Była to wyjątkowa okazja na wykonanie niesamowitych zdjęć, na których widać szczęśliwe, uśmiechnięte twarze.

 

Dodatkowymi atrakcjami były wycieczki autokarowe:

Wycieczka autokarowa nr 1- Muzeum Lubuskie im. Jana Dekerta w Gorzowie Wielkopolskim, tu uczestnicy zwiedzili oddział muzeum – Spichlerz, gdzie dowiedzieli się o historii regiony i lokalnych tradycjach. Niestety z powodów od nas niezależnych nie odbyły się lekcje muzealne. Drugą częścią wycieczki byo odwiedzenia term „Słowianka”. Uczestnicy mogli korzystać z dostępnych atrakcji, basenów i zjeżdżalni. Wszystko odbyło się pod bacznym okiem ratowników i wychowawców.

 

Wycieczka autokarowa nr 2Muzeum Wikliniastrwa w Nowym Tomyślu, uczestnicy wzięli udział
w warsztatach z wyplatania koszy wiklinowych oraz mieli okazję obejrzeć skansen oraz zwiedzić muzeum. Ze względów atmosferycznych zwiedzenie ZOO okazało się niemożliwe.

 

Gdy tylko dopisywała pogoda wszyscy chętnie plażowali i kąpali się nad Jeziorem Młyńskim, na strzeżonym kąpielisku wodnym. Chętni uczestnicy korzystali także z usług instruktorów pływania i doskonalili swoje umiejętności pływackie bądź też uczyli się pływać.

Stronę stworzono w kreatorze www WebWave.